marți, 6 decembrie 2011

Atmosfera de sarbatoare se simte pretutindeni, dar nicaieri nu e ca acasa. Am avut un weekend prelungit si am profitat pentru a ajunge in tara unde totul e posibil :) ACASA. Totul pare asa de linistit intr-un oras mic, oameni fericiti, nestresati, care nu alearga la maraton atunci cand merg pe strada... parca timpul a stat in loc. Desi poate s-au schimbat unele lucruri, atmosfera e aceeasi. mi-a fost dor de munte, de vai, de neplatitudine... Read more!

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

s-a terminat cu vacanta si cu timpul liber. acum doar pozele care stau in dormitor imi amintesc de viata fara griji pe care am experimentat-o cu ceva timp in urma. intre timp am devenit sotie cu part time, asta pentru ca sunt studenta cu full time sau extra full time. cand iti petreci mai mult de 12 ore in scoala atunci e o problema. timpul , cred ca ne lipseste tuturor. avem prea multe de facut si toate trebuie date la viteza maxima. de pe o zi pe alta ai 5 proiecte si trebuie rezolvate corect. hmm cam dificil. desi vreau sa ma cred wonder women ajung sa fiu printul broscoi ce nu poate face nimic mai mult decat sa astepte o minune. prea devreme am ajus sa fiu om mare Read more!

marți, 18 octombrie 2011

Morocco trip

nu am mai scris demult si mica mea evadare din european pare atat de indepartata incat nici nu-mi vine sa cred ca am trecut pe acolo. incerc sa-mi reamintesc atmosfera si firul lucrurilor,dar imi vine destul de greu. o sa incep sa povestesc de a doua destinatie din Maroc si anume Marakech. am luat autobuzul din Agadir....fumosul Agadir si am plecat la un drum de 4 ore. M-am desprins destul de greu de acest oras in care toti isi aminteau de tine: cand mergeai la plaja intalneai aceeasi oameni care stateau in bataia brizei, aceeasi vanzatori ambulanti care te salutau si iti multumeau pentru afacerea incheiata de fiecare data cand isi faceau rondul, chelnarii te stiau si iti urau o zi buna inca de la cativa metri distanta hmmm..visez cu ochii deschisi apusurile si lasarea serii, daaaar intorcandu-ne la Marakech am ajuns seara, am luat un taxi negociat care ne-a dus la medina. mda, am stat in medina; am vrut sa traim autentic. stateam in fata unui zid vechi si a unui portal la fel de vechi, am intrat in tesutul incurcat al medinei si acum incotro? drept inainte ca macar stii sa te intorci. am intrebat niste fete despre adresa la care trebuia sa ajugem, erau fete emancipate cu scutter si blugi, dar au venit niste baieti binevoitori care ne-au aratat drumul, iar noi nu aveam decat sa-i urmam. Maaaaare greseala. daca cei in varsta sunt buni negociatori, cei mici sunt buni afaceristi. ne-au dus pe stradutele intortocheate ale medinei.inima mi s-a facut cat un purice cand am intrat pe o straduta ingusta si intunecata, dar macar il aveam pe domnul ghidus in stanga mea si am putut sa-i spun ,, mergem in cerc''. atat am putut articula in momentul acela. dupa stanga, stanga, dreapta fata si iar dreapta am ajuns la riadul unde eram cazati. bineinteles ca a trebuit sa ne platim carausii. multumiti ca am ajuns cu bine ne-am facut datoria si apoi am intrat in hotel. am primit si o harta si am vazut cat de mult am ocolit.drumul era de 5 minute maxim de la intrarea in medina,iar noi am facut juma' de ora. Impresionati de frumusetea riadului, am uitat relativ usor de cele intamplate. era o atmosfera de poveste in locul in care locuiam. plutea in atmosfera romantismul si vechile povesti aproape uitate.

A doua zi am plecat sa vizitam orasul vechi. am iesit din holtel si acum incotro? aveam o harta dar nici macar sa o tinem corect in mana nu stiam. si erau asa de multe stradute pe care o puteam lua.le-am incercat pe toate.unele erau fundaturi.pana la urma ne-am aventurat pe o posibila cale buna si am tot mers.ca sa ne fie mai usor am iesit din cetate si am mers pe langa zidurile ei. am ocolit destul de mult, dar era calea cea mai sigura de a a junge undeva. era fascinant sa vezi arhitectura locului si caracterul oamenilor,dar era asa de obositor si aici caldura se simtea destul de bine pentru ca nu mai batea briza ca la Agadir. peste tot erau masini si mai ales scutere de care trebuia sa te feresti pentru ca mergeau foarte tare. am ajuns la amiaza inapoi la riad si am cazut franti de oboseala. mai mult oboseala psihica pt ca era o lume noua in care nu stiam daca esti in siguranta sau nu.totul era ca in piata iosefin,daca pot face o comparatie, dar pana la urma am vazut ca erau civilizati, nu a fost nicio problema,era foarte sigur, dar mi-a luat un pic de timp pana sa si simt asta. pe zi ce trecea invatam tot mai mult stradutele intortocheate si incepeam sa ma simt mai sigura pe mine. e o experienta unica si autentica. am vizitat medrese, mormintele fondatorilor marrakechului, soukurile. o multime de lucruri frumoase. ce era interesant e faptul ca si cea mai darapanata casa avea usa decorata si ferestre cu fier forjat. atentia pentru detalii e cu adevarat specifica lor.

Read more!

joi, 6 octombrie 2011

one way ticket

m-as intoarce in Maroc in orice clipa. au fost niste zile minunate, chiar daca la inceput am fost sceptica in ceea ce priveste locatia in care urma sa merg; cu 2 zile inainte de a pleca era sa contramandez totul, dar multumesc lui Dumnezeu ca nu am facut-o pentru ca am trait clipe minunate.

Dupa o noapte imposibila si un zbor de 2 ore precedat de unul de 4 ore, am ajuns in Marrakech. Am stat in gara si am baut o bautura minunata. se numeste oranciok si e frappe,iar la baza are sirop de portocale si un strat de caramel.Îmmmmm, normal ca salivez acum :)

mergand mai departe, am luat autocarul spre Agadir. Ajunsi acolo nu stiam in ce parte sa o luam ,dar au venit altii la noi pentru a ne indruma sau a oferi un taxi. pana la urma am acceptat taxi, pe care a trebuit sa il negociem,bineinteles. pe drum erau o multime de blocuri in constructie si un peisaj destul de dezolant ,descurajator si toate cuvintele cu de. mi-am zis in gand asta e! mi-a trebui maroc no tine-te bine,domnisoara, aaa..doamna. cu cat ne afundam in oras cu atat parea sa fie mai bine: constructii terminate, unele chiar luxoase si foarte luxoase. la hotel nimic de reprosat.cat se poate de european. ne-am trezit de dimineata pentru maroc :P (pt ca fata de noi sunt cu 3 ore in urma) si am mers sa luam micul dejun. meniul era in franceza, chelnerii vorbeau franceza, toata lumea vorbea franceza, noi stiam sa zicem merci. am comandat un mic dejun marocan si unul european. asteptam noi un timp relativ scurt si vedem un chelner cu o multime de chestii ce trebuia sa le serveasca si vedem ca vine la noi si pune pe masa omleta cu branza, doua clatite cu o chestie dulce cu gust de halva, pahar cu suc natural de portocale, si un frappe.asta era dejunul meu, iar Raz a primit : vedeti in poza ce e pe langa :p ne saturam ca la un pranz copios

in fiecare dimineata aratam asa-nu o sa uit prea curand micurile dejun

Am ajuns in sfarsit pe plaja,dupa ce am ocolit jumate de oras pt a ajunge la ea pt ca domnul ghiduș are o intuitie de invidiat,ca de! doar e meseria lui si stie mai bine, dar am zambit frumos dupa ce m-am descaltat si printre degete ma gadila nisipul asaaaa de fin. ce era ciudat e ca fluxul si refluxul era atat de mare incat te plictiseai sa mergi seara la apa din cauza ca se retragea f mult

era o plaja comuna pentru turisti si localnici si puteai vedea langa europeni in slip minuscul o familie marocana; barbatii aveau pantaloni scurti si femeile erau toate imbrobodite.baieteii aveau chiar si slip,iar fetitele o rochita. venea toata familia la plaja cu umbrela de soare si scaune pliante-simpatici rau

cam atat pentru prima postare. o sa revin cu detalii despre experienta marocana cat de curand

p.s pt sugestii, opinii, intrebari lasati un comm aici sau pe fb sau cand ne vdm putem vorbi :p
Read more!

joi, 2 iunie 2011

in fiecare zi ma descopar ca fiind o persoana noua. merg in camera mea si acolo ma asteapta ralu cea obosita sau ralu cea exuberanta sau cateodata dau nas in nas cu ralu cea irationala. But all of this makes me who I am and what's fun is that i have someone who share all parts of me :) Read more!