miercuri, 22 februarie 2012

o zi interesanta

am avut o zi groaznica, cu o mie de lucruri de facut si cand eram in apogeul gandirii suna interfonul...la noi nu suna interfonul...cine poate sa ne caute pe noi, strainii din romania, dar era pt noi, nu a gresit....era un colet!!! un colet cu flori...mda trebuie sa recunosc ca am fost surprinsa. asa cum spuneam intr-un alt mesaj am implinit 6 luni de casnicie (stiu- nici eu nu ma pot obisnui cu gandul) si coletul era pt mine de la iubitul meu...sot (vroiam sa scriu inimioara, iepurel, sau altele, dar nu vreau sa dezvalui aici partea mea sentimentalista si mai ales ca raz e un om serios, cum as putea sa-i spun iepurel de fata cu toata lumea!?)
am primit cel mai frumos buchet pe care l-am vazut vreodata- e buchetul perfect
ca sa vedeti si camera unde stau eu, ma rog, o parte din ea si am terasa yeeeey
hani, daca citesti postul asta sa stii ca buchetul nu a fost chiar perfect, a fost foarte frumos si ce sa zic, am fost putin surprinsa, desi era de datoria ta sa imi trimiti floricele. esti un sot asa cum trebuie sa fie un sot-atent. multumesc pentru zambet