luni, 20 august 2012

de la iubita la sotie iubita

azi casnicia noastra (raz si cu mine) implineste un an :)  mi s-a parut cel mai scurt an din istorie si totusi cu numeroase evenimente si cu multe <asta e prima oara cand>




dar casnicia te invata multe...multe despre tine si multe despre cel care iti e alaturi. si in fiecare zi descoperi o alta mica trasatura care pana acum statea ascunsa. parca altfel ii zambesc ochisorii astazi fata de ieri si tooot asa lucruri marunte care pana acum nu le-am putut vedea, dar ce plictisitor ar fi sa stiu totul despre el si el despre mine! Asa ca fiecare zi ne daruieste descoperirea unui alt mic secret ce sta bine asacuns pana la momentul oportun. Dar aici e si un mic skepsis. Daca nu ai ochi sa vezi toate aceste mici minuni de zi cu zi, atunci lasa-ma sa iti spun ca ochisorii tai au nevoie de ajutatori..o pereche de ochelari nu strica niciodata si iti dau si un aer mai cool :)


m-am gandit ca o intamplare hazlie nu strica sa o impartasesc cu voi asa ca o sa va povestesc ceva...
dupa ce ne-am mutat impreuna, am aflat ca acest om minunat de langa mine adora sa puna draperii la ferestre si pe langa asta sa le mai tina si trase. Eu ador sa fie lumina in casa si sa ma trezesc cand bate soarele in geam...niciodata nu am avut draperii, credeam ca asta e menirea geamurilor- sa stea fara draperii si sa inunde cu lumina incaperea, dar spre surprinderea mea nu inseamna acelasi lucru pentru toti. Asa ca iubitul meu sot a pus draperii la toate geamurile-doar cel de la camera de lucru a scapat(pfiuu ca prin urechile acului).

pentru raz, cred ca surprinderea cea mai mare a fost cand i-am spus ca pentru mine gunoiul se duce doar de el. La noi in familie, unde am crescut, tata e cel care duce gunoiul, asa ca in mintea mea menirea barbatului e de a duce gunoiul =)) pana acum credeti-ma ca nu l-am dus niciodata si prin faptul ca imi respecta aceste mici lucruri imi arata intelegerea si dragostea pe care o are.

Iubitul meu sot, daca citesti cele scrise de mine sa stii ca nu vreau sa-ti insir calitatile pe care, slava Domnului, le ai, vreau doar sa spun ca in fiecare zi ma faci tot mai fericita pentru ca nu incetez sa descopar cate ceva nou la tine.
Azi ca e o asa zi importanta [chiar daca ,asa cum ne sade bine, suntem din nou la distanta unul de altul] vreau doar sa  iti multumesc ca ai ales sa iti fiu sotie.