joi, 30 august 2012

pimp my mirror

Dupa ce am ,,reciclat'' niste paine de dimineata (astea au fost cuvintele iubitului meu sot la brunch <mi-a placut cum ai reciclat painea>, adica am avut niste paine ce s-a intarit si ce puteam face decat paine in ou?), m-am gandit ca as putea sa reciclez si oglinda din baia mea pentru ca era de-a dreptul cam uratica.
 
After I ''recicled'' some bread this morning (my dear husband used this words to describe my brunch ''I love how you recicled this bread'', I made some egg bread with some leftovers ), I thought  that I might pimp the mirror from my bathroom becase,honey,  it was really ugly :)


before and after





am gasit prin casa niste forex ce il folosisem pentru o macheta, am luat masuri si ''bing, bing, bing''(copii de la 402), gata a fost oglinda. Am gasit si niste hartie colorata de la Stefan, care e nepotelul meu proaspat plecat in Canada, si am decupat niste buline gandindu-ma la el. asa am mai inveselit rama
 
I found some forex plastic that I used for my school projects, I took some measures, draw, cut and the mirror was pimped. I also found some colored paper left by Stefan, I cut some dots and I add some color :)



meet Stefan

Am luat forexul, am masurat oglinda, am decupat cat am vrut sa ramana oglinda astfel incat s-a creat o rama careia i-am facut margini ca la passepartout. Din hartie colorata am decupat niste buline si le-am lipit cu un lipici gen prelandez (cred ca asa se zice la chestia aia lipicioasa=))

Here you can find the steps that I made to do this

do it yourself




am adaugat detalii dragute si cu bani putini am o noua oglinda :)

 I add some cute stuff and with a few money I have a new mirror




















DO IT YOURSELF!