vineri, 7 septembrie 2012

do not ever buy a cat in bag...

...e o zicala din folclorul german si mi s-a parut ca se potriveste in postul de fata pentru ca e vorba de o plasa, din pacate pisica nu am asa ca ramanem la plasa.
M-am hotarat sa fac ceva din cateva materiale pe care le aveam pe acasa: un material de blugi pe care l-am luat de la reduceri si o bucata de bumbac cu o tesatura asa frumoasa incat mi-a parut rau sa o tai.
Toata distractia s-a petrecut in living!!! raz ,saracul, a facut cu nervii.  Nu trecea un minut pe ceas ca venea sa intrebe daca e gata. Trebuia sa fac ceva ca sa il mai linistesc si sa am si eu un pic de timp, sa pot termina ce mi-am propus, asa ca i-am spus ca pregatesc o surpriza pentru el(desi plasa era pentru altceva a trebuit sa o donez lui), asadar nu cumpara niciodata o mața in sac :)))



things that you need



...this is german folklore that I heard one day and I thought that fits in my post :)

I decided to make a bag from some textiles that I've have bought from sales: some black denim and white cotton.
All the action has happened in living room!!! poor Raz, he went crazy because he can't stand the mess and I need mess to be creative :) I had to do something to calm him down and I told that I prepare a surprise for him and my bag turn out to be for my lovely husbund




warhol experience :)