marți, 11 septembrie 2012

dinner time


Am ajuns la Timisoara, noua mea casa. Dupa ce am petrecut o dupa amiaza minunata cu Alma,  a trebuit sa merg la apartament, dar Raz e plecat din oras si eu sunt singura...bineinteles ca pe toti ne duce gandul la faptul ca acesta nu ar fi un lucru rau, chiar dimpotriva, dar imi e tare dor de el si nu-mi place deloc sa fiu singura.

Today I arrived in Timisoara, my new home, but my husband it is out of town with some buisness and i am home alone...you might say party like a rockstar, buuuuut the things didn't work that well because I miss a lot my love of my live and I hate to be home alone.



Today I arrived in Timisoara, my new home, but my husband it is out of town with some buisness and i am home alone...you might say party like a rockstar, buuuuut the things didn't work that well because I miss a lot my love of my live and I hate to be home alone.




A venit vremea cinei, am mers in bucatarie si am deschis frigiderul- nimic neobisnuit pana aici, dar mai ca nu au iesit lilieci ca in Scooby Doo ca era tare gol inauntru. totusi am gasit niste resturi de ciocolata si un helas si cred ca e suficient. In living erau trei mere uitate de cand am plecat de acasa care ma asteptau nerabdatoare, asa ca am facut niste sandwichuri de mere care mi-au facut acid la stomac mi-au alinat foamea :)

Noroc ca am mancat un croissant la amiaza ca altfel...


It was dinner time, I opened my fridge and...I heard an ECO ECo eco, because it was sooo empty. I have a piece of chocolate, some lemon juise and that's enough. I  found some apples in the living room and I had an ideea. the solution was apple sandwich...with melt chocolate, cereals and off course sliced apples