miercuri, 26 septembrie 2012

post erasmus

we came back from the erasmus experience, but we establish a new meeting at the country side somewhere in Alba Iulia where we've done a workshop. you can see that we had a lot of fun :)


Am venit din calatoria minunata ce a durat aproximativ 6 luni si am ajuns din nou la ceea ce stiam noi mai bine sa numim acasa. Am cunoscut oameni la fel de minunati precum locurile pe care le-am vazut. Dupa o perioada nu foarte indelungata am stabilit o intalnire post erasmus unde altundeva decat la Pianu de Sus la Cristina. A fost ca o scoala de vara :) unde am invatat sa pictam
 




you can try this at home. all you need is a bottle of wine, an  empty one:), then you have to clean it in water, take some acrylic paint, imagine or look for something that you want to paint and let the fun begin :)

after we finished  the bottles(to paint them not to drink  :))),we paint a traditional object


p.s sunt fooarte bucuroasa ca maine vine raz acasa asa ca trebuie sa-i pregatesc o surpriza. inca nu am nicio idee, dar o sa fac ceva dragut si o sa impartasesc cu voi rezultatul. sper sa nascocesc ceva ca nu mai am multe ore la dispozitie.

pana data viitoare va las cu sfatul: sa nu lasati nicio zi sa treaca fara sa  zambiti  macar o data :)