joi, 20 septembrie 2012

rainy day

azi e o zi ploioasa, foarte ploioasa as spune; asta se intampla in Timisoara, pe circumvalatiunii. poate doar aici e un maaaare nor de ploiae sau doar deasupra mea, spun asta pentru ca din complex si pana in casa curgea apa de pe mine ca o cascada amazoniana si cum rimelul folosit de dimineata nu era waterproof usor ma confundai cu o amazoana :)





Asa ca m-am trantit in pat si mi-am pus unul dintre filmele ce ma tin cu zambetul pe buze. Nu e vorba de ultima comedie aparuta in cinematograf ci un film plin de viata, muzica si dans si nu e pentru toate gusturile..unii l-ar cataloga drept plictisitor sau depasit. intr-adevar e un film din 1957, dar are acel ceva ce e up to date.
 
funny face 1957
cam asa se poza atunci o coperta de revista, no photoshop
 
 
 
Am tot vorbit atat despre el, incat am uitat sa-i spun numele Funny Face  cu Audrey Hepburn, cu indrumarea lui Richard Avedon  => nu poate iesi decat un minunat film. Daca va suna cunoscut numele de R. Avedon si nu stiti de unde sa-l luati, va spun ca e un minunat fotograf, dar mai multe va las sa cercetati. pun doua dintre pozele lui, sigur le recunoasteti