joi, 9 august 2012

somon a la chef raluca

oki... am gasit un pic de timp liber(de parca nu as fi in vacanta) si o sa va arat rezultatul somonului. sper ca asa trebuie sa arate un somon prajit...cei care stiu va rog spuneti-mi ca asa trebe sa arate, sau daca nu trimiteti-mi un mail personal(asa incat sa nu vada raz ca a mancat o mancare <gresita>)

dar in ciuda tuturor legiilor ale gatitului, chiar a fost delicios. am facut o garnitura de boabe verzi(asa imi place mie sa le spun) si chiar le-am gasit neconservate, nepreparate si au fost minunate  f bune ...(nu am vrut sa folosesc cuvinte ce se termina toate in <te> )

daca tot nu va pot trimite la fiecare o particica din ce am gatit, o sa postez o poza, dar daca vreodata o sa am un restaurant sau ceva de genul va recomand cu caldura somon a la chef raluca

bon appetit
micul chef Raluca :)

somon a la chef raluca